03:04 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اینترنت 5G

کره جنوبی؛ پیشگام در توسعه اینترنت 5G
پایگاه خبری راد: شرکت SK Telecom به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کره جنوبی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور توسعه شهرهای هوشمند، وسائل نقلیه خودران و بیمارستان‌های متصل به اینترنت اشیا از شبکه اینترنت 5G استفاده کند.
هواوی ورود شبکه 5G به صنعت خودروسازی را کلید زد
پایگاه خبری راد: شرکت هواوی که پیشتر اعلام کرده بود اینترنت 5G را به صنعت خودروسازی خواهد آورد، حالا از نخستین ماژول شبکه 5G مخصوص خودروهای خودران و هوشمند در جهان رونمایی کرده است.
آمریکا باید برنده بازی 5G در جهان باشد!
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بر این باور است که این کشور در بازی شبکه نسل پنجم اینترنت 5G برنده خواهد شد.
جنگ آمریکا با هواوی یک بازی سیاسی است!
پایگاه خبری راد: دبیرکل سازمان ملل در بخش اینترنت و ارتباطات مخابراتی و رادیویی به تازگی پرده از انگیزه‌های سیاسی دولت ایالات متحده آمریکا درخصوص ممنوعیت استفاده از محصولات شرکت چینی هواوی برداشته است.
امارات در یک قدمی برقراری اینترنت 5G
پایگاه خبری راد: اپراتور مخابراتی اتصالات در امارات متحده عربی با همکاری شرکت اریکسون قصد دارد به توسعه زیرساخت‌های مربوط به شبکه اینترنت 5G در این کشور بپردازد.
چرا نباید گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G بخریم؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان خطاب به کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی، توصیه کرده‌اند که به دلایل متعددی فعلا باید در خریداری گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دست نگه دارند.
"هوشمندسازی شهرها" راه‌حل توسعه شهری در دنیای مدرن
پایگاه خبری راد: به هنگام صحبت درباره تحولات شهری، معمولا ذهن‌ها به سمت مگاشهرهای بزرگ همچون شانگهای، دبی یا هنگ کنگ معطوف می‌شود یا به هنگام صحبت در مورد پیشرفت‌های تکنولوژیکی، سان‌فرانسیسکو و منطقه سیلیکون‌ولی به ذهن می‌رسند اما واقعیت این است که شهرهای پیش‌رو در این انقلابِ رو به رشد شهری اغلب غیرمنتظره هستند.
کارت حافظه گوشی‌ها هم باید مطابق شبکه 5G باشد
پایگاه خبری راد: به تازگی کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی جدیدی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلون رونمایی شده است که علاوه بر سرعت بیشتر، مصرف باتری کمتری خواهد داشت.
اروپا از شبکه 5G محروم نمی‌ماند!
پایگاه خبری راد: بورژه اکهولم، مدیر ارشد اجرایی شرکت اریکسون به تازگی در واکنش به اظهارات اخیر تحلیلگران، خاطرنشان کرده است که ممنوعیت فعالیت هواوی در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، موجب محروم ماندن اروپا از شبکه اینترنت 5G نخواهد شد.
شرط و شروط آلمانی های برای موبایل ساز چینی!
ادامه فعالیت شرکت چینی هواوی در آلمان مبنی تنها به شرط عدم همکاری با دولت چین میسر خواهد بود.
مودم‌های اینترنت وای‌فای هم به دستیارهای صوتی مجهز شدند
پایگاه خبری راد: شرکت توسعه دهنده مودم و روترهای اینترنت وایرلس دی لینک در جریان نمایشگاه علم و فناوری CES۲۰۱۹ از نسل جدیدی از روترهای اینترنت با امکان پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G و دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و الکسای آمازون رونمایی کرد.
تحریم زد تی ای فرصتی برای پیشتازی کره‌ای‌ها
پایگاه خبری راد: بر اساس آمارهای جهانی، سامسونگ از لحاظ توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری‌های موبایل و شبکه دسترسی رادیویی جهان از رقیب چینی خود شرکت زد تی ای سبقت گرفته است.
راهکار اریکسون برای توسعه اینترنت 5G در آمریکا
پایگاه خبری راد: شرکت اریکسون که در زمینه برقراری زیرساخت‌های لازم برای توسعه فناوری اینترنت پرسرعت ۵G فعالیت می‌کند، حالا اعلام کرده که بدین منظور می‌خواهد بالغ بر ۳۰۰ شغل جدید در ایالات متحده آمریکا ایجاد و استخدام کند.
بوگاتی چینی را بشناسید
پایگاه خبری راد: قیمت این خودرو از همه چیز خیره‌کننده‌تر است. آن طور که مدیران شرکت گفته‌اند، قرار است این خودرو با قیمت 45 هزار دلار وارد بازار شود.
صفحه قبل | صفحه بعد